ביטולים

מדיניות ביטולים והחלפות

  • ביטול עסקה : המשתמש רשאי לבטל עסקה שביצע באתר ע"פ חוק הגנת הצרכן, התשמ"א 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") ובהתאם למדיניות החזרת מוצרים שתפורסם מעת לעת לשיקול דעת החברה וכדין.
  • ברכישה פיזית מהחנות (עסקה צרכנית) ביטול עסקה יתאפשר עד יומיים ממועד קבלת המוצר בפועל, על פי חוק בביגוד, הנעלה ותכשיט שמחירו אינו עולה על 3,000 ש"ח.
  • במידה ותרצו להחליף או להחזיר את המוצר באמצעות משלוח חוזר עליכם לשלוח מייל בנושא לשירות הלקוחות שלנו למייל contact@karinaonline.co.il  כולל פירוט סיבת הביטול  וצירוף חשבונית קניה במקביל יש  לשלוח את המוצר תוך 5 ימי עסקים לרכישה בארץ או תוך 20 ימי עסקים מיום קבלת המוצר בדואר רשום בלבד לכתובת: מלאכי 1 רמת גן מיקוד 5224642- עלות המשלוח הנה על חשבון המחזיר .
  • תינתן אפשרות להחליף את המוצר באותו פרק זמן הנ"ל באמצעות הגעה לחנות בשעות הפעילות תוך תיאום מראש במייל מקדים, בכל מקרה יש להגיע עם חשבונית הקנייה.-החלפות בכפוף למלאי הקיים בלבד .
  • התשלום יוחזר ללקוח עד 14 יום מיום קבלת המוצר בחזרה במשרדי החברה ובתנאי שהמוצר הוחזר באריזה המקורית  שלו ,לא הורדה התווית המקורית, המוצר לא נפגם, לא נעשה בו תיקון, בכל מקרה "קרינה "היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצרים שהוחזרו.
  • החזרת מוצר תתאפשר תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר .
  • יובהר כי על פי הנחיות משרד הבריאות לא ניתן להחזיר או להחליף הלבשה תחתונה או בגדי ים.
  • תנאי הביטול הנזכרים לעיל לא יחולו על מוצרים ו/או פריטים אשר יוצרו בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן שבס' 14(ג)ד-טובין שיוצרו במיוחד לפי הזמנה של הצרכן. אלא אם בית העסק לפנים משורת הדין יסכים לכך ובתנאיו, זאת במידה ויפורסמו מעת לעת באתר.
  • הביטול ייעשה באמצעות מייל לחברה ו/או כל דרך אחרת שבעל האתר ייראה לנכון ויפרסם באתר.
  • במקרה של ביטול הזמנה לפי הכללים הנ"ל, יחויב הלקוח בדמי ביטול של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך מבינם ועל פי הדין. דמי הביטול יחויבו לשיקול דעת בעל האתר.
  • ביטול ההזמנה כפוף כי הלקוח יחזיר את המוצר לבית העסק על חשבונו באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול כשהוא במצב חדש ו/או ללא פגם, תקין וללא שימוש כלל. ובכפוף להצגת חשבונית קנייה. הכל בהקשר לנסיבות של המוצר שנמכר.
  • התנאים יחולו על מוצרים לפי חוק הגנת הצרכן.
  • במידה וקיבלתם מוצר שהיה ניראה לכם שונה באתר עצמו במידותיו, בצבעו וכדומה, יש לפנות לבית העסק באופן מסודר ובכתב תוך 14 יום כאמור. לבית העסק השיקול הדעת הבלעדי באם לקבל את המוצר חזרה. עם זאת מומלץ לקרוא בתנאים הנוספים שבהמשך אודות המאמצים שבית העסק משתדל לעשות בכדי לשקף את המוצרים באתר כהוויתם במציאות למרות המגבלות הכרוכות בכך- צבע, פרופורציות ועוד.
  • במידה וקיבלתם מוצר שאתם חוששים שהוא פגום יש לפנות לבית העסק בכתב ולהעבירו לבית העסק וזאת לצורך בדיקה, מוצר שיימצא פגום, יתקבל עליו זיכוי מלא ו/או יתאפשר לבית העסק לתקנו אך לא תקום עילה לפיצויים.
  • בכדי להפעיל את הזכות להחלפה או החזר כספי יש לפנות במייל לבית העסק, בפרטי ההתקשרות, במייל תצוין סיבת ההחזרה או ההחלפה.