בניית אסטרטגיית מיתוג מוצלחת היום
היא הרבה מעבר ללוגו או צבעי מותג –
היא יצירת חיבור בין אנשים.
מותגים מצליחים כיום הם אלו שהבינו את הערך שבבניית קהילה סביבם,
כזו שחולקת ערכים, רעיונות ותחושת שייכות.
התהליך מתחיל בדיוק ערכי המותג, ניתוח קהל היעד, שפה גרפית, נראות ברשתות החברתיות, מטרות ויעדים ושיתופי פעולה יחודיים ומרגשים.
מי שיידע לייצר מרחב בו הלקוחות הם חלק פעיל מהנרטיב, יזכה לא רק בנאמנות הקהל אלא גם במעמד של תופעה תרבותית.
כי בסוף, מותגים מצליחים לא רק למכור- הם גורמים לנו להרגיש.
MIRIT RODRIG // WHITE SHIRT
SHULI PELES